PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zwroty

Zwroty

Zwroty - odstąpienie od umowy

1. Termin
Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia, w którym Klient lub osoba trzecia wskazana przez niego (inna niż przewoźnik) weszła w fizyczne posiadanie towarów.

2. Procedura
Aby skorzystać z przysługującego prawa, Klient musi o tym poinformować sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia. Klient może skorzystać z wzoru formularza dołączonego do przesyłki, jednak nie jest to obowiązkowe. Każda pisemna forma odstąpienia od umowy jest respektowana przez sprzedawcę Klient może wysłać zgłoszenie: e-mailem na adres sklep@vpelektrogadzet.pl  lub pocztą tradycyjną na adres:
Linea Group sp. z o.o. - al. Jana Pawła II 43A/37B, 01-001 Warszawa.

3. Zwrot towaru
Klient jest zobowiązany odesłać lub dostarczyć towar na swój koszt bez zbędnej zwłoki, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował  Spółkę  o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Produkt należy odesłać w odpowiednim opakowaniu, zabezpieczającym przed uszkodzeniami fizycznymi.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Zwrot w oryginalnym opakowaniu ułatwia procedurę, ale nie jest warunkiem przyjęcia zwrotu.
Przesyłki paletowe lub przesyłki większych gabarytów muszą zostać dostarczone na samochód kuriera.
W celu ułatwienia identyfikacji powodu zwrotu Spółka zaleca dołączyć do przesyłki kopię oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Zwracany towar należy dostarczyć lub przesłać na adres spółki z dopiskiem „Zwrot towaru”.
Formularz zwrotu można pobrać w formacie WORD lub PDF.

4. Skutki odstąpienia od umowy:
 W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym wartość produktu oraz naliczony w ramach zamówienia koszt dostawy do Klienta. Wyjątkiem są dodatkowe koszty wynikające z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez sklep.
Płatności powinny zostać zwrócone przez sprzedawcę w taki sam sposób, jakiego wcześniej użył kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków. Zwrot należności powinien nastąpić w terminie dwóch tygodni od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o decyzji dotyczącej odstąpienia od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

5. Zwrot wartości zakupionego towaru :
 Zwrot przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta (w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru, bez dodatkowych opłat)  lub przekazem pocztowym pod adres wskazany przez Klienta (w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru, bez dodatkowych opłat).

Faktura korygująca zostanie wystawiona w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru, a następnie przesłana za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub za uzgodnieniem na e-mail wskazany przez Klienta.


 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu